[Pardus-kullanicilari] kde 4.2 beta

hasan aslan pardusumsun at gmail.com
28 Mar 2009 Cmt 20:33:30 EET

kde 4.2 nin 2 tane turkce paketini kurdum pisiden

daha sonra
sudo service kdebase off dedikten sonra
kdebase otomatik olarak baslatılmayacak uyarısını aldım

kde 4 u aktif hale getirmek için
sudo service kdebase4_workspace on dediğimde

application interface doesn't exist uyarısı alıyorum

bilgisayarımdaki kde 4 paketini mi bulamıyorum ya da neyi yanlış yaptım
anlamadım :(

05 Ocak 2009 Pazartesi 22:35 tarihinde Kubilay KOCABALKAN <