[Pardus-kullanicilari] 5+1 Ses sorunu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
28 Mar 2009 Cmt 10:03:22 EET

Arkadaşım
Creative 5+1 kullanıyorum, İntel onboard ses kartım olmasına rağmen 5+1
Dolby sistem sorunsuz tüm hoparlörlerden ses veriyor.Masaüstü bilgisayarımın
Asrock anakartı intell onboard ses ve grafik kartında da problem
yaşamadım.Şu an upgrade ettiğim biostar anakartlı onboard sistemde de 5+1
sorunu yaşamıyorum. Tabi bunları Pardus ve opensuse de yaşamıyorum Ubuntu da
5+1 dolby sistemi 2+1 den yukarı çalıştıramadım, hoş ubuntu,kubuntu ile pek
yıldızım barıştı da sayılmaz bol bol Apt-get (paket yükleyici modülünü)
çökerttikten sonra elveda dedim.Sorun Linux da olabileceğini sanmıyorum.Tek
sorun sizin donanım ve ses kartınız ile ilgili olsa gerek.Intel anakart
kullandığım eski masaüstümde çözünürlük ve 3B sorunu yaşamazken Biostar
onboard ekran kartlı sistemde bunu yaşadım ve sonunda nvidia cipsetli ekran
kartı alarak bu sorunu da çözdüm.Siz de donanımınızdan kaynaklanan bu sorunu
google de biraz arama yaparak çözüm bulmuş bir arkadaşın yönergelerini
uygulayarak aşabilirsiniz.İyi günler