[Pardus-kullanicilari] Çift katmanlı bir dvd'yi 2 dvd ye nasıl bölebilirim?

Osman KARAGÖZ osmank3 at gmail.com
27 Mar 2009 Cum 16:27:33 EET

Çift katmanlı DVD'yi ikiye bölmek istiyorsunuz ama DVD içeriğinden
bahsetmiyorsunuz? Ne bu dvd video mu yoksa veri mi? Düz mantıkla cevap
vereyim: Veri diskiyse dvd'yi tamamen bilgisayara kopyalarsın. Önce
bir yarısını sonra diğer yarısını 4.4 lük dvd'ye yazarsın. Video
diskiyse videoyu önce bilgisayara aktarırsın. Sonra avidemux,
kdenlite, kino gibi bir yazılımla videoyu uygun parçalara ayırırsın.
Sonra 4.4 lük dvd'ye yazarsın. Ama sen daha ayrıntılı bahsedersen şu
bölmekten kastettiğini belki aklımıza daha pratik bir yol gelir. :D

27.03.2009 tarihinde Fatih C. Uçar <fcu1453 at gmail.com> yazmış:

--
BayOK