[Pardus-kullanicilari] pardus kulumunda hata

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
26 Mar 2009 Per 00:31:13 EET

Aşır Demirel wrote:
> merhaba arkadaşlar bende amd5000 1 gb 9400gt ekran kartı 2 gb ram var ama bir
> türlü pardus kuramıyorum pardusle başlat diyorum ondan sonra siyah bir ekran
> geliyor ve hiç bir  işlem yapmıyor bende ekranı tekrar tanı güvenli kipte ön
> tabanlı dedim ama bir türlü kuramadım klavyeye tıklıyorum oda kilitlenmiş
> görünüyor nasıl pardus kurabilirim bana yardım edermisiniz.

O seçim yaptığınız turuncu ekranda, Pardus seçeneğinin üzerine gelince aşağıda
yazı yazılabilen bir yer var. O satırın bir yerinde

splash=silent quiet

yazıyor. Bu kısmı

splash=verbose

yapıp enter'a basın. Artık bazı yazıların akması lazım. Yine takılırsa,
ve uzun uzun hatalar verirse, fotoğrafını çekerseniz o ekranın yardımcı olabiliriz.

--

Ozan Çağlayan