[Pardus-kullanicilari] pardusla xp birlikte açamıyorum

mehmet kapcı memetkapci at hotmail.com
25 Mar 2009 Çar 22:02:55 EET

merabalar kolay gelsin benim bir sorum olucak ben xp kullanıyorum ayrıca pardusu kurdum yanlız bios ayarlarından değişim yapmazsam pardusu açamıyorum yada xp yi açamıyorum yani iki işletim sistemini randımanlı bir biçimde kullanamıyorum belki biraz konu kapalı oldu ama galiba butür sorunlar yaşayanlar vardır galiba bu yüzden bende böyle bir mesaj atmak istedim umarım yardımcı olursunuz iyi akşamlar kolay gelsin
Windows Live™ Photos ile fotoğraflarınızı kolayca  paylaşımı.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/products/photos.aspx