[Pardus-kullanicilari] Ynt: Re: Flash bellekten pardus

s.emrah s.emrah at mynet.com
25 Mar 2009 Çar 18:26:07 EET

Benim anlatmak istediğim de buydu. Windows'ta unebootin ile ubuntuyu
flash belleğe kurmak bu kadar kolayken benzer bir şekilde pardus niye
kurulmasın. Çok iyi bir kullanıcı olmadığım için bütün cidddiyetimle
soruyorum hazır flash belleğe kurulabilecek internetten indirebileceğimiz
bir dosya oluşturulamaz mı veya ubuntu da olduğu gibi basit bir programla
parametrelerle, konsolla uğraşmadan bir kurulum flash belleği
oluşturulamaz mı acaba? Netbookların kullanım yaygınlığının arttığı
düşünülürse kurulum bence büyük bir sorun en azından ben kurarken ciddi
sıkıntı yaşadım. Dışarıdan cdrom'u aparat vasıtasıyla alete bağlamak ve
kurulum yapmak ciddi sinir bozucu  bir deneyim oldu benim için.