[Pardus-kullanicilari] 5+1 Ses sorunu

Adil ALPMAN adil at alpman.net
25 Mar 2009 Çar 17:53:33 EET

Oncelikle yardimlariniz icin tesekkurler Emre Bey...

Dediginiz sekilde pardus un acilisinda gui ye login olmadan ctrl+alt+f1 ile
konsola dusup aplay -l komutunu calistirdigimda cikti ekteki gibi oldu...

Ardindan, ciktida 5.1 i gormeme guvenerek dediginiz uzere
speaker-test -Dplug:surround51 -c6 -twav komutunu verdim ama bu defa hicbir
hoparlorumden hicbir ses gelmedi ve komut bir iki satir akip oylece tikanip
kaldi... (bu nedenle bu komutun output unu da alamadim... :(  )

Simdi ne yapmaliyim?...

Tesekkurler...

Adil ALPMAN