[Pardus-kullanicilari] USB & MMC Otomatik Baðlan"ma"ma Sorunu

Huseyin Berberoglu hberberoglu at gmail.com
25 Mar 2009 Çar 11:58:07 EET

2009/3/23 Erdem ARTAN <badibere at gmail.com>

> KDE3 ile alakalı sadece kdelibs paketinin bulunduğu bilgisayarımda, KDE4
> kullanmaya çalışıyorum. Fakat USB, MMC, CD gibi ortamlar kendiliğinden
> bağlanıyor ve komut satırıyla bağlanmakla uğraşıyorum.
> Sorunun çözümü nedir?
> Saygılarımla..

Aynı şekilde kde4 kullanıyorum ben bağlama ile ilgili sorun yaşamıyorum.

Acaba usb, mmc gibi şeyleri daha önce Windows'a takıp çıkardınız mı ? Eğer
öyleyse windows'a tekrar takıp güvenli kaldır seçeneği ile düzgün kaldırarak
Pardus'a tekrar takmayı deneyin.

--
Huseyin Berberoglu
http://birazkisisel.com - super blog