[Pardus-kullanicilari] İlköğretim düzeyinde bilgisayar eğitimi. ( Linüx-windows-mac-Unix )

FIKRET TOPRAK toprakfikret at gmail.com
25 Mar 2009 Çar 11:27:05 EET

Merhaba
İlginizden dolayı çok teşekkür ederim. En iyisi 2-3 ay kadar bekleyip pardus
2009 kullanmak. Peki KDE4 görsel efektler dışında değişiklik ne olacak? daha
doğrusu ne gibi getirisi olacak KDE4'ün Pardus 2009da tam uyumlu çalışması
durumunda?
Tekrardan çok teşekkür ederim.

25 Mart 2009 Çarşamba 11:17 tarihinde huseyin bilen