[Pardus-kullanicilari] İnternet sitelerinde sayfa görüntülenemiyor hatası

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
25 Mar 2009 Çar 10:51:08 EET

Merhaba ilginizden dolayı teşekkürler. Sunucum İstanbul /  Türkiyede Teklan
datacenter de barınmaktadır. Hatta adamları arayıp 3 site hakkında bilgi
istedim plesk panelede erişemiyorum dedim anacak baktıklarında sitelerin
çalıştıpını panelde sorun olmadığını söylediler bende windows yüklü
makinamda denedim gerçektende hiç bir sorun yoktu. Pardus ten kaynaklanan
bir sıkıntı var ama bulamadım. En azından sorunu anlayabilsem çözümü
üzerinde yoğunlaşabileceğim.