[Pardus-kullanicilari] eski pardus sürümü ve bir kaç soru?

SARI floyd07 at gmail.com
25 Mar 2009 Çar 00:12:47 EET

Arkadaşlar merhaba,
         Benim Lenovo 3000 n200 serisi ve intel core 2 duo cpu
t5450 at 1.66ghz 2.0 gb ram nvidia ge force go 7300 özelliğindeli laptop
umda şuan Pardus
2008.2 Canis aureus kurulu. Kurulum yaptığım cd ve isoyu defalarca kendim
kontrol ederek temiz bir kurulum yaptım.  Ve bir çok ide özelliğinide
kısarak sade bir görünümde pardusu kullanmaya çalışıyorum ancak makinemin
fanı hiç susmuyor. Normalde aynı şeyleri pardus 2008 ve Pardus 2008.1 Hyaena
hyaena da da yapıyordum ve hiç bir sorun çıkmıyordu. Ancak Pardus 2008.2
Canis aureus da ekran kartını bile yukleyip yukleyemediğimi tam anlamış
değilim. Herşey teorik olarak normal gözüküyor ama ekran kartında sanki
yolunda gitmeyen birşey var. Keza CAPS tuşu bile bir tuhaf. OPEN OFFICE de
Caps tuşu açıkken küçük kapalıyken büyük harfle yazıyor.Shift vs de bir
sorun yok ama CAPS bir acayip.

        Ben normalde GMAIL üzerinden aldığım 3 adet mailimi thunderbird ile
takip ediyordum ama Pardus 2008.2 Canis aureus ile kurulum yaptıktan sonra
pardus deposundan kurduğum thunderbird falan bir acayip olmuş. Hiç
kullanışlı değil ve hoşuma gitmedi. Şuan depodaki mevcut thınderbird
sürümünden bir önceki sürümünü kura bilir miyim? Kura bilirsem nereden ve
nasıl? Kurduğumda da bir sorun çıkarır mı?

         Bazı Linux dağıtımları belli sürümlerden sonra daha yüksek donanıma
sahip sistem istiyorlar. örneğin kardeşimin 2003 den kalma makinası için en
ideal dağıtım ve sürümü UBUNTU 7.6 Bu durum Pardus içinde geçerli olabilr
mi? Keza ben Pardus 2008.1 Hyaena hyaena ile gayet mutluydum. Ancak  Ben PHP
MYSQL ve APACHE üçlüsünü öğrenmeye başladım(iki gün oldu). Konuda daha çok
yeni ve bilgisizim makinemde bu üçlüyü kurup kullanmaya çalışıyorum.  Pardus
2008.1 Hyaena hyaena ya tekrar geri dönsem bu konuda her hangi bir sorun
yaşar mıyım?
Herşey için teşekkür eder. Kolaylıklar dilerim.
"SARI"