[Pardus-kullanicilari] İnternet sitelerinde sayfa görüntülenemiyor hatası

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
24 Mar 2009 Sal 22:27:19 EET

Merhaba arkadaşlar sunucumda bazı web siteleri sadece bende sayfa
görüntülenemiyor hatası veriyor. Aynı bağlantıdaki diğer Windows yüklü
bilgisayarımda siteler çalışıyor sadece pardus yüklü bilgisayarımda böyle
bir sorun var. Modemi resetledim firefox çerez vs ne varsa temizledim tüm
eklentileri kapattım ama yinede sorun devam ediyor. Konqueror ile denedim
sorun aynı sizce bilgisyarın neresinden kaynaklanıyor ?

--
İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ