[Pardus-kullanicilari] Sistemden ses gelmiyor

Enes Genç nsgnc.pardus at gmail.com
24 Mar 2009 Sal 17:57:09 EET

Emre Erenoglu wrote On 24-03-2009 17:55:
> 2009/3/24 Enes Genç <nsgnc.pardus at gmail.com
> <mailto:nsgnc.pardus at gmail.com>>
>
>     Merhaba arkadaşlar
>     seste sorun çıkmasının ardından kde sistem izleyiciden pulseaudio
>     işlemini sonlandırdım. Sistemi yeniden başlattığım halde ses gelmiyor.
>     Yardım lütfen ...
>

> Seste neden sorun cikti? Hep var miydi? Pulseaudio'yu sonlandirmayin.
>
> konsole'da
>
> aplay  -l
>
> komutunun ciktisi nedir?  Programlarinizi pulseaudio kullanacak
> sekilde ayarladiniz mi?
> --
> [...]
amarokta müzük çalarken biplemeye başladı. önceden sorun yoktu. gayet
güzel çalışıyordu.

çıktı şöyle:

enes at nsgnc ~ $ aplay  -l
**** List of PLAYBACK Hardware Devices ****
card 0: Intel [HDA Intel], device 0: ALC1200 Analog [ALC1200 Analog]
  Subdevices: 1/1
  Subdevice #0: subdevice #0
card 0: Intel [HDA Intel], device 1: ALC1200 Digital [ALC1200 Digital]
  Subdevices: 1/1
  Subdevice #0: subdevice #0