[Pardus-kullanicilari] Windows Programları Hakkında

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
24 Mar 2009 Sal 09:48:31 EET

Merhaba,

Eta logo'yu bilmiyorum ama ben wine ile elimde linux surumu olmayan programlar
calistirabiliyorum. (Stata, GAMS gibi istatistik ve numerik analiz
programlari mesela, DC++ gibi paylasim programlari)

Ek olarak bilgisayarima bir sanal makina icinde Windows XP kurdum; onu da
sadece Ofis 2007 icin kullaniyorum.

Play on Linux ile de oyun konusunda sorunlarin ciddi miktarda asildigina dair
kulaktan dolma bilgilerim var.

Kolay Gelsin,

Cagacan Deger