[Pardus-kullanicilari] Pardus wireless algılamıyor.

Konur alivedead666 at hotmail.com
23 Mar 2009 Pzt 17:11:11 EET

İyigünler.

Bir süredir pardus kullanmıyordum. Hard diski sökmüştüm. Dün taktım çalıştırdım ama eskiden bağlanabildiğim wireless'e şimdi bağlanamıyorum. Makine ilk açıldığında tarama yaptırınca 4 farklı ağ buluyor. Kendi ağıma tıklayıp şifremi yazıyorum. Bir süre bağlanmaya çalışıyor sonra da auth.failed gibi bir hata veriyor. Sonra tekrar tara dediğimde hiç bir ağ bulamıyor etrafımda. Oysaki dediğim gibi 3-4 tane ağ var. Makinaya restart atınca tekrar buluyor sonra tekrar hata falan çıkamadım işin içinden. Bir yardım lütfen...

Pardus 2008.1 /RaLink rt-61 wireless card/U.S. Robotics 9106 modem