[Pardus-kullanicilari] "POSTFIX"

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
23 Mar 2009 Pzt 16:43:11 EET

Ben bir ihtiyaç yüzünden Linux kullanmaya başladım, öyle ki çözmem gereken
bir sorun için sadece günlerim vardı ve karşımda yüzlerce sayfa tutan bir
kitap değil bir .conf dosyası vardı, gelin bunun kitabı nasıl olur onu
düşünün :)

Olayı çözdüğümde aslında o yüzlerce sayfanın %90'ının ayrıntılardan ibaret
olduğunu ve aslında herşeyin çok basit olduğunu anladım ancak tabii ki kolay
olmadı. Belki buraya göz atmanın faydası olur;
http://wiki.archlinux.org/index.php/PostFix_Howto