[Pardus-kullanicilari] Pardus'a RPM paketleri yüklemek

seval unver svlunver at gmail.com
23 Mar 2009 Pzt 15:16:23 EET

Merhaba,

Açıklama için teşekkür ederim. Ben de öğreniyorum. İnsanlar benden yardım
istedikleri zaman, sizlere sormadan cevap vermek istemiyorum. Ki anladığınız
üzere yanlışlarım olabiliyor :)

O halde yalnızca rpm paketi bulunan bir programı kurmak için sadece paketin
pisi paketi yapılması için istekte bulunulması gerekiyor. Bunun dışında bir
çözüm yolu yok gibi. Ki Pardus kullanıcıları da başka bir çözüm yolu
olmasını istemiyorlar gibi. Çünkü Pardus kullanan bir insanın illaki pisi
paketleri kullanması gerekiyor.

Ben de geçmişte bu tür problemlerle karşılaşmıştım. Başkaları bizim kadar
araştırmacı değil. Herhangi bir yerde takılınca hemen diğer Linuxlardan
kuruyorlar. Onlara; madem rpm kullanacaksın, o halde git Ubuntu kur demek
yerine bir tanecik program için onların Pardus'tan vazgeçmemelerini
sağlamalıyız. Ben pisi'yi ve Pardus'u seviyorum. Yani demiyorum ki gidelim
biz de rpm kullanalım. Böyle bir şey hayatta istemem. Ki Pardus'un mantığını
bildiğime inanıyorum.

İyi günler.
--
Seval Ünver