[Pardus-kullanicilari] Touchpad kaydırma sorunum

Enes Genç nsgnc.pardus at gmail.com
23 Mar 2009 Pzt 12:23:14 EET

Merhaba Arkadaşlar

Touchpad'imin kaydırma özelliğini kullanamıyorum. Dizüstü bilgisayarımda
aynı zamanda synaptics firmasının üretmiş olduğu multimedya tuşları var. xev
çıktısında multimedia tuşlarının fare olarak göründüğünü ve play ve stop
tuşlarının button 4 ve button 5 olarak göründüğünü tespit ettim.
touchpad'in sol ve sağ tuşları arasında 4 yönü olan kaydırma tuşlarıda
mevcut. bunların görevinin dokunmatik multimedia tuşalarına verildiğini
düşünüyorum.

Benim asıl yapmak istediğim parmağımı dokunmatik yüzeyin sağ kenarı boyunca
gezdiriken kaydırma yapabilmek.

Touchpad ile ilgili bir diğer sorun ise dokunmatik yüzeyine iki defa
dokunduktan sonra sürükleme yapamamam. Bu modelde tuşların biraz fazla ses
çıkardığını göz önüne alırsak benim için bu özellik vazgeçilmez durumda.

Bu konularda bana yardımcı olabilecek ve yol göstecek biri var mı?

Enes Genç