[Pardus-kullanicilari] yükleme sorunu

Faruk Taştepe faruktastepe at gmail.com
22 Mar 2009 Paz 16:57:47 EET

Arkadaşlar 2008/2 sadece localhost kapalı diyerek kurmaya başlıyabiliyorum.
Diğer tüm seçenekleri denedim hiçbirinde bir sonraki ekran çıkmadı.
19 inç monütörüm ile denediğimde ekran çok büyük çıkıyor ve hiç bir işlem
yapamıyorum.
En sonunda 17 inç monütörle kurma işlemine devam edebildim.
Bütün işlemleri yapıp paketler kuruluyor seçeneğine geldiğinde makine %0 da
kalıyor uzun bir süre sonunda aşağıdaki hatayı veriyor.
(Package install failed: dejavu-fonts
Do you want to retry?)
Bu olaydan sonra tekrar denemeden CD kontrolü yaptım normal çıktı.
Yüklemeyi ODTU nün sitesinden Türkçe olarak indirmiştim.
İndirmede bir hata var heralde diyerek bu sefer Tübitakın sitesinden
universal olarak indirdim.
CD doğrulamasını yaptım bir sorun çıkmadı.
Kurmaya başladığımda yine aynı hatayı verdi.
Bunun çözümünü bilen varmı acaba.
(Bu arada 2008-1 i aynı yöntem ile kurabilmiştim ve bir sorun çıkmamıştı.)