[Pardus-kullanicilari] Firefox ile bazı siteleri açamama?

Mehmet Gürol Çay gulizgurol at gmail.com
22 Mar 2009 Paz 12:08:49 EET

On Friday 20 March 2009 22:42:32 Yavuz Yasar wrote:
> Bir Firefox Eklentisi ile bu işi halledebilirsiniz gibi görünüyor. Ben
> denedim siteye giriş yapabiliyorsunuz.
> Araçlar - Eklentiler - Eklenti Edin
> "User Agent Switcher" bulup kurun.
> Kurulumdan sonra seçeneklerden "Internet Explorer 7 (Windows Vista)"
> seçerseniz Firefox siteye bağlanırken kendisini "Internet Explorer" olarak
> tanıtacaktır. Sanırım bu işinizi görür.
>
> Yavuz Yaşar

Arkadaşım ilgilendiğin için teşekkür ederim ama o eklenti sorunumu çözmedi.
son olarak ie yi yüklemek zorundayım galiba ancak onda da yüklerken yanlış
hatırlamıyorsam windowsun gerçek olup olmadığını soruyordu burayı nasıl
aşarım. Biri bana elindeki ie.exe dosyasını gönderebilir mi?

--
Mehmet Gürol Çay