[Pardus-kullanicilari] Acil yardým lütfen:salýdan önce hallolmasý gerekiyor

Blue Berry wenbrand at yahoo.co.uk
21 Mar 2009 Cmt 14:15:20 EET

Pardus ta son güncellemeleri yaptıktan (birkaç gün önce) sonra dün kwin ayarlarında kenara gidince küp açılsın ve açılışta pardus ekranıyla açılsın (açılışta kullanıcı şifresi, ve sonrasında pardus şeklinde olması için) şeklinde ayar yaptım. bütün bunlardan önce pardusumuz düzgün bir şekilde açılırken (güncellemelerden sonra defalarca açıp kapattım sorun yoktu) sadece bunları yaptığım halde turuncu ekranları geçtikten sonra siyah metin giriş ekranında kala kalıyor. ekranda kullanıcı ismi ve şifresin metin halinde soruyor.init 3 işlemleri yapılıypr deniyor ve daha  önce başarılamayan udevice işlemleri tekrar deneniyor deniyor.nasıl ennnnnn acil şekilde düzeltebilirim?salı gününden önce halletmem gerekiyor bu durumu.ulaşmam gereken belgelrim var.unutmadan güvenlik kipi ve tekrar tanı gibi seçenekleri denedim ve sonuç yok.yardım edilirse çok yardımcı olacak.iyi günler.