[Pardus-kullanicilari] Firefox ile bazı siteleri açamama?

Yavuz Yasar yyasar71 at gmail.com
20 Mar 2009 Cum 22:42:32 EET

Bir Firefox Eklentisi ile bu işi halledebilirsiniz gibi görünüyor. Ben
denedim siteye giriş yapabiliyorsunuz.
Araçlar - Eklentiler - Eklenti Edin
"User Agent Switcher" bulup kurun.
Kurulumdan sonra seçeneklerden "Internet Explorer 7 (Windows Vista)"
seçerseniz Firefox siteye bağlanırken kendisini "Internet Explorer" olarak
tanıtacaktır. Sanırım bu işinizi görür.

Yavuz Yaşar