[Pardus-kullanicilari] Pardus'u Yaygýnlaþtýr mak

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
20 Mar 2009 Cum 19:46:57 EET

2009/3/20 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>

> Fransa'da eski adıyla wengophone, oranın telekom şirketi tarafından
> destekleniyordu diye hatırlıyorum. Bir zamanlar baktığımda epey bir
> kullanıcısı vardı Fransa'da. Bilmiyorum tabi şimdiki durumu.

Wengophone vs. kullanan var mi bilmiyorum bi ara ilgi duymustum sonra bitti
gitti. Fransa'da zaten genelde tum operatorlerde tum ev telefonlarini, tum
sehirlerarasi ve Turkiye dahil onlarca ulkedeki ev telefonlarini aramak
sinirsiz ve toplam paket ucrete dahil oldugundan kimse bunlarla ugrasmiyor
olabilir.

3 yillik kontrat ile ayda 35 euro'ya ornegin bu Turkiye dahil sinirsiz
telefon, Turk kanallari da dahil 100 kanal TV, 24 Mbps indirme hizina kadar
sinirsiz internet, modem, HD yayin alici ve kaydedici kutu, wifi kablosuz ev
telefonu veriyorlar.   :)

> oldu
>
> Bu Jabber protokolünü kullanan bir proje yanılmıyorsam. Sanırım bazı
> standartların belirlenmesi bekleniyor.

Bu bir ses/goruntu cercevesi ve msn'deki ses/goruntu islerini de halletmeyi
hedefliyor: http://farsight.freedesktop.org/wiki/FrontPage

Emre