[Pardus-kullanicilari] Firefox ile bazı siteleri açamama?

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
20 Mar 2009 Cum 18:20:07 EET

Web page of Silkroad Online is optimized under below condition.
 Windows Operation Systems ( Microsoft Windows 9X/Me/NT/2000/XP/2003 )
Microsoft Internet Explorer 4.0 and above.

Yukarıda ki iletiyi alıyorum. İşletim sisteminizin Windows olması ve
Internet Explorer kullanıyor olmanız lazım diyor. Ancak siz genede bu siteyi
açabilirsiniz.

1. Wine ile internet explorer kurabilir ve deneyebilirsiniz.
2. Bu daha kesin bir çözüm olacak ama biraz itici bir çözüm aslında,
Virtualbox gibi bir yazılım ile bilgisayarınıza sanal bir Windows
kurabilirsiniz.