[Pardus-kullanicilari] Pardus'u Yaygınlaştırmak

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
20 Mar 2009 Cum 16:29:41 EET

Pardus ile tanıştığım yaklaşık iki yıllık zaman diliminde elimden geldiğince
gelişmeleri takip etmeye çalıştım. Bu arada Pardus'ta çok önemli
gelişmelerin yaşandığını gördüm ve ben Windows İşletim Sistemi'ne hemen hiç
gerek kalmadan ihtiyaçlarımı karşılayabiliyorum. Ancak biz, Pardus'un daha
yaygın olarak kullanılmasını istiyorsak şu hususları göz önünde bulundurmak
zorundayız.

1) msn hesabı olanlarla Web kamerası ile rahatça görüşme yapılabilmesi
(Skype ile görüşme yapılabilir olması yeterli değildir.)
2) Bazı zamanlar çok kolay; bazen de binbir uğraştan sonra tanıttığımız
yazıcı vs. donanımların güncellemeler sonunda çalışmaz duruma gelmesinin
önlenmesi

Sevgi ve Selamlarımla...

--
Karanlıktan şikayet etmek yerine aydınlık için bir mum da sen yak