[Pardus-kullanicilari] Pardus'a RPM paketleri yü klemek

Davut Topcan bocuhk at gmail.com
19 Mar 2009 Per 12:18:52 EET

Sevgili Seval,

Öncelikle arkadaşında ciddi anlamda bir soru sorma problemi var, ona şu
dökümanı ( http://www.belgeler.org/howto/smart-questions.html ) okumasını
iletirsen sevinirim.

Ne soruyor, hangi paketi yüklemek istiyor, sistem karşılaştırması mı
yapıyor, pardus'u mu inceliyor?

Herneyse kısacası daha net sorularla gelirse daha net yardımcı olabilir, yok
bu şekilde devam ederse birileri çıkıp RTFM diyebilir...

Sevgiler , selamlar..

--
Davut Topcan
Software Developer & Consultant