[Pardus-kullanicilari] Vista Ultimate Edition ve Pardus 2008.2 bir arada sorunu

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
18 Mar 2009 Çar 22:31:26 EET

Selim bey,
Benzer durumu yaşamış biri olarak başımdan geçeni anlatayım.
Sata hdd de pardus 2007.3 kurulu
ide hdd üçe bölük birinci bölümde xp var
Ben ide hdd nin ikinci ve üçüncü bölümlerini pardus 2008.2 için kullanmaya
karar verdim.
Biosdan ide hdd birincilken mbr seçeneklerinden hangisini denedi isem bir
türlü ide hdd den pardus 2008.2'yi başlatamadım, hep xp açtı.
Bios dan sata hdd birincil olduğunda 2007.3 gayet güzel başlıyor.
Şu anda kurulu ama başlatamadığım bir 2008,2 bir xp ve bir 2007.3 var.
Önerin nedir?