[Pardus-kullanicilari] KOPETE'de varsayılan tarayıcı

alibal alibalamca at gmail.com
18 Mar 2009 Çar 17:22:20 EET

göründüğü kadarıyla link verdiğiniz sayfada sadece sorunuz görünüyor sizin
sorunuza verilen cevabı bile bulamadık. çok mu dikkatsizim yoksa başka birn
problem mi var bilmiyorum ama verdiğiniz linkte söyledigim gibi sadece sizin
sorunuz var doğal olarak bir derde derman olmaktan uzak gibi görünüyor.
selamlar

18 Mart 2009 Çarşamba 16:46 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <