[Pardus-kullanicilari] FİREFOX SORUNU

basar yıldırım basaryldrm at gmail.com
18 Mar 2009 Çar 11:16:25 EET

Selam arkadaşlar yine sizden bir konuda yardım isteyeceğim.Pisi 2 gün önce
21 adet güncelleme var dedi güncellemeleri yaptım fakat firefox saçmalamaya
başladı  site içindeki bazı resimleri göstermiyor veya mause site içerisinde
gezinirken tıklama pozizyonuna geçemiyor(uzerine getirdigimde mause şeklinde
degişiklik olmuyor)  örnegin bir  bankanın sitesinde internet şubesi girişe
tıklamak ıstıyorum ama abenım pc o bölgeyi link olarak göreceğine resim
olarak görüyor

ilginize teşekkür eder saygılar sunarım