[Pardus-kullanicilari] Distrowatch

Ekrem SEREN ekrem.seren at gmail.com
18 Mar 2009 Çar 10:56:28 EET

2009/3/18 Kaan AKŞİT <kunguz at gmail.com>:
> Bu aralar distrowatch.com 'da PARDUS sıralamada düşüş yaşıyor. Sitenin sık
> sorulan sorular bölümünden okuduğum kadarıyla dağıtımların web sitelerinin
> aldığı ziyaretçi sayısına göre bu listeyi düzenliyorlar.

Benim bildiğim kadarı ile Distrowatch, dağıtımın kendi resmi sitesinin
değil, Distrowatch üzerindeki dağıtımın sayfasının aldığı hit sayısına
göre sıralama yapıyor. Yani Pardus'u daha üstlerde görmek istiyorsak
aşağıdaki sayfayı daha sık ziyaret etmek gerek;

http://distrowatch.com/table.php?distribution=pardus

Listedeki herkes açılış sayfasını bu sayfa yaparsa ziyaret sayısı
oldukça artar... :P

--
Ekrem SEREN