[Pardus-kullanicilari] Xfce : askýya alma, kapatma vs.

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
15 Mar 2009 Paz 21:11:28 EET

2009/3/15 Erdem ARTAN <badibere at gmail.com>

> XDM için böyle bir destek söz konusu mu peki.. amacım mümkün olduğunca
> diğer masaüstü bileşenlerinden bağımsız kalmak ;)

GDM'yi o şekilde düşünmenize gerek yok, GNOME uygulamaları ve kütüphaneleri
zaten modüler bir yapıya sahip ve Pardus'ta bunları paketleyen insanlar da
modüler paketleme yapmaya (gerektiğinde) özen gösteriyorlar. Eğer Xfce
kullanıyorsanız, her halükarda GTK uygulamaları kullanmak isteyeceksiniz ve
bunların bağımlılıkları da zaten genelde Gnome || Gtk bağımlılığı oluyor.
GDM taş çatlasa 5 mb'dir ;)

İleride fırsatım olursa tekrar Slim'e el atabilirim. Bu arada xdm
paketlenmiş; ama henüz depolara girmemiş:
https://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/fatih/xorg/xdm <= Denerseniz
sorumluluk sizin olur ;)

--
Gökmen Görgen