[Pardus-kullanicilari] 2008'de baslayamama sorunu...

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
15 Mar 2009 Paz 01:00:18 EET

Merhaba,

Sadece 2008.2 kurulu olan Toshiba 1400 serisinden dizüstü bilgisayarımda birçok kez Kaffeine'de film izlerken sorunlar yaşadığım için (donma nedeniyle sürekli bilgisayarı yeniden başlatma durumunda kalıyordum), ben de bilgisayarı sıfırlayıp yeniden 2008'i kurmayı denedim.

Birkaç kez denedikten (birçok yerde takıldı birkaç kez) sonra 2008'i yeniden kurmayı başardım.

"Pardus'u başarıyla kurdunuz, 'yeniden başlat' düğmesine basın ve bilgisayarınızı yeniden başlatın" bildiriminden sonra yeniden başlattığımda, bilgisayar kapandıktan sonra uzun süre kapkara bir ekranda kaldı...

Dolayısıyla bilgisayarı düğmesinden kapatıp yeniden açmaya uğraştım.

Bilgisayar açılıyor, Pardus başlıyor, ancak kullanıcı adı verip şifreyi girdikten sonra turuncu ekranda kalıyor.

Yapabileceğim bir şey var mı, yoksa bu bilgisayarı artık bir yerlere gömmem mi gerekiyor?

Yardımcı olabileceklere şimdiden teşekkürler..

Esenlikle..

Ömer Özen

Connect with friends from any web browser - no download required. Try the new Yahoo! Canada Messenger for the Web BETA at http://ca.messenger.yahoo.com/webmessengerpromo.php