[Pardus-kullanicilari] linux sonrasý kurulan windows

Seda Akay akay.sed at gmail.com
15 Mar 2009 Paz 00:39:11 EET

Husrev yazmış:

> polemik başlatmaktan nefret ediyorum ama yine yapacagim, bunları
> yazacağınıza bahsettiğiniz e-maili atsaydınız kirlilik daha az olurdu
> kanımca.

Wiki belgesinin adresini ben vereyim, bulunsun:

http://tr.pardus-wiki.org/Nas%C4%B1l:Grub%27u_kurtarmak

Zaten soruyu soran arkadaşımız da belgeden haberdar galiba. Son
mailinden başka bir bilgi aradığını anladım. Ancak sorusunun cevabını
bilmiyorum. Liste arşivlerindeki Grub ile ilgili diğer yazışmalar belki
yardımcı olur.

İyi çalışmalar,

--
SedA.