[Pardus-kullanicilari] zilyon kerede ayıp

bilgili bülend bilgili.beyto at gmail.com
14 Mar 2009 Cmt 12:39:21 EET

hdd ye win kurdum  sda ya  smart diiskte 1.bölüm mint 2.si swap 3.fat32 4.
pardus 5. suse yüklü bu durumda hdd bölümüne win kurdum smart dikteki
sistemleri koruyarak grubu tanıtmaaktı amacım ama neyse... wiki deki
bilgilere göre bir deneyecem  nolacak bakalım benim sormak istediğim
linuxlarda ki gibi win in grub bölümüne live cd ile diger sistemlerin
bilgilerini girince olabilirmi ümidiyle zuhur eden bir sualdi