[Pardus-kullanicilari] KDE 4.2 masaüstü

Samed Ertugrul samed.ertugrul at gmail.com
12 Mar 2009 Per 21:03:55 EET

Emre Bey Selamlar,

Konsoldan KDE 3'ü durdurup KDE 4.2 çalıştırdım. Ancak Türkçe paketlerini
yükledikten sonra sistemi kapatıp açtığımda yeniden eski KDE 3 masaüstüne
döndü. Konsolda aşağıdaki komutları verip yeniden çalıştıramadım. Açılışta
öntanımlı olarak KDE 4.2 gelmesi için ne yapmam gerekiyor? Sorunun Türkçe
paketlerinden kaynaklandığını düşünmüyorum. Ancak bir yerlerde bir şeyleri
de eksik yaptığım kesin. :) Yardımcı olabilir misiniz?

sudo service kdebase stop
sudo service kdebase off
sudo service kdebase4_workspace on
sudo service kdebase4_workspace start

İlk seferinde bu komutlar ile başarılı olmuştum ancak nedendir bilinmez bir
daha çalıştıramıyorum. Benim yapmak istediğim Grub'dan Pardus 2008.2'yi
seçtiğimde KDE 3 yerine otomatik olarak KDE 4.2 ile oturum açmak.

Saygılarımla,

Samed Ertuğrul