[Pardus-kullanicilari] KDE 4.2 masaüstü

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
12 Mar 2009 Per 20:52:36 EET

Emre Bey merhaba,
KDE4, 3.5'tan daha hızlı bir masaüstü. Ben Amarok'un zaman zaman kilitlenmesi
haricinde bir sorun yaşamadım. Bir de policykit, masaüstünü klasör olarak
göster dediğimde hata vermiş ve KDE4 başlamamıştı. Ben bir ön tanışma olarak
yüklemiş, sonrada KDE3.5'e dönmüştüm. Şu an Gnome kullanıyorum. KDE4 için
2009'u bekliyorum. Ama bence yeni bir kullanıcı oluşturarak veya sanal
makinenize de bir Pardus kurarak, orada bir deneyin derim. İlk başta biraz
garipseyebilirsiniz belki. Ne de olsa eski bir findos kullanıcısı olarak ben,
KDE4'ü ilk gördüğümde kendimi xp ile fista arasında bir yerde sıkışmış gibi
hissetmiştim. Ama alıştıkça sevdim.
Ne de olsa 2009 KDE4 ile gelecek. Yabancılık çekmemiş olursunuz.
Kolay gelsin.