[Pardus-kullanicilari] Yanlışlıkla yada bilerek :) Pardus 'te ne var ne yok silindi..

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
12 Mar 2009 Per 18:28:00 EET

Thu, 12 Mar 2009 17:45:08 +0200, TEAkolik <teakolik at teakolik.com> :

> Merhaba arkadaşlar  CUPS u kaldırayım derken sanırım paket
> yöneticisinden başka bişiyi işaretledim. Kafam dalgındı ve Pardus
pisi hs

komutu size son yaptiginiz islemleri gosterir. Orada goreceginiz
operasyon numaralarina gore,

pisi hs -t operasyon_numarasi

komutu ile sisteminizi o numarali operasyonun yapildigi haline geri
getirebilirsiniz.

Yalniz sizin durumunuzda epey bir dosya indirmesi anlamina gelebilir.
Onbelleginizde yoksa, en azindan CD'deki
paketleri /var/cache/pisi/packages dizinine kopyalamayi
dusunebilirsiniz.

                   Doruk