[Pardus-kullanicilari] donanim - yorum ve oneri lutfen

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
12 Mar 2009 Per 14:05:41 EET

Merhaba Murat Bey,

On 11 Mar 2009 Wed 19:40:16 Murat Ramazanoglu wrote:
> Benim merakım fiyat avantajı açısından mı böyle toplama yöntemine gittiniz
> bildiğim kadarı ile Dell ve HP nin AMD tabanlı ve Linux türevleri için
> konfigure edilmiş workstation modellieri var ve istenirse bunlara redundant
> power supply da alarak günler süren işlemler için güç düşme ve aşırı ısınma
> sorunlarını çözebiliyorlar.

Acikcasi bu seceneklerden haberdar degildim; dolayisiyla konfigurasyonu
cehaletten sectim. Bu modellerle ilgili bir link gondermeniz mumkun mu acaba?
Bu seferlik is isten gecti am en azindan ileride bu gibi secenekleri de goz
onune alirim veya ilgilenebilecek arkadaslara iletirim.

> Benim gördüğüm örnekleri daha çok render yapan grafikerler alıyorlar ama
> sizin işinizide göre bilir.

Rendering islemi de numerik islem acisindan yogun bir surec diye biliyorum
(aslinda tahmin ediyorum).Dolayisiyla boyle bir makina da isimi
gorebilecektir.

Tesekkurler,

Cagacan Deger