[Pardus-kullanicilari] Java ile çalışan siteler

FIKRET TOPRAK toprakfikret at gmail.com
12 Mar 2009 Per 12:04:12 EET

çizgi çizgi şeritler çıkıyordu. ama firefox'da oluyordu genelde. Film flan
izlerken kitleniyodu. Oyunda zaten oynayamadığım için ekan kartını o/b olana
çevirdim. Carbon, sanandreas oyunlarının portable olarak wine üzerinden
çalıştırmaya çalışıyordum ama çalışacak gibi oluyordu, açılmıyordu. öyle
oyunda oynatmayınca bir anlamıda kalmadı zaten ekran kartının.