[Pardus-kullanicilari] Açılmama Sorunu

Muhammed YAZICIOGLU muhammed.yazicioglu at gmail.com
12 Mar 2009 Per 12:00:50 EET

Merhaba, Kolay Gelsin;
Masaüstü bilgisayarıma 2008.1 yüklüyorum.
Sorunsuz yükleniyor ve çalışıyor..
Ancak; bir sorun olduktan (mesela DVD seyrederken kilitlendikten sonra)
makineyi tekrar başlatıyorum; ekrana monitor firmasının logosu (BioStar
falan) geliyor, bundan sonrasına geçemiyor..
Resetlemek bazan işe yarıyor..
Yaramadığı zaman tekrar resetleyip 2008.1kurulum CDsini takıyorum, onu
görüyor, tabi diskten açma opsiyonunu da görüyor ve ben diskten açıyorum.
Bazan HDD'ın bağlı olduğu slotu SATA1'den SATA2'ye alıyorum, açılıyor..
Ancak bazan bunlar da işe yaramıyor.
Bazan da; yukardaki bir sorun olduğunda, DVD RW sürücüsünü kaybediyor,
sürücü yokmuş/boşmuş gibi davranıyor,
(HDD; Samsung 200GB 3 partition)

Teşekkür Ederim

--