[Pardus-kullanicilari] Ekiga

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
11 Mar 2009 Çar 23:36:05 EET

Maalesef Ekiga ağı tıpkı MSN ağı gibi farklı bir ağ ve Skype ağı ile
bağlantısı yok. Yani sadece iki ekiga üyesi görüşme yapabiliyor.

Ancak Ekiga özgür bir platform yani MSN ağı gibi ses kodekleri falan gizli
değil, o nedenle Skype isterse Ekiga ağına yönlendirme yapabilir veya başka
bir IM hizmeti bunu yapabilir, ama henüz böyle bir şey yok bildiğim
kadarıyla.

11 Mart 2009 Çarşamba 17:47 tarihinde Ali Sami Balci