[Pardus-kullanicilari] inkscape i internete bagli olmadan kurmak

Süleyman Bostancý bostanci.suleyman at gmail.com
11 Mar 2009 Çar 00:35:35 EET

Aslında kendi sorunuza kendi yanıtınızı vermiş olduğunuzdan dolayı kimse
yanıt yazma gereksinimi duymamış; ancak ben bu bağımlılıkları size
ulaştırmak istedim:

'Ad: inkscape, versiyon 0.46, sürüm 12, inşa 4
Özet: Vektörel çizim programı
Açıklama: SVG tabanlı, çok kapsamlı ve gelişmiş bir vektörel çizim programı
BileÅŸen: applications.multimedia

Sağladıkları:
Bağımlılıklar:gtk2 libart_lgpl libxml2 pango libxslt perl-XML-Parser
fontconfig libsigc++ glibmm gtkmm aalib boehm-gc perl-XML-XQL PyXML gtkspell
lcms imagemagick poppler-glib libXft libwpg numpy lxml'

Bu bağımlılıklar olmadan kurulmaz inkscape. Bu bağımlılıkları da el ile
kurmanız gerekecek. Bence böyle yapacağınıza makineyi bir şekilde nete
bağlayıp programı kurmanız. Bu fırsat ile güncellemeleri de almayı
unutmayın.

Kolay gelsin iyi günler.