[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 SES KARTI TANITAMADIM

ramazan rkarakas43 at gmail.com
10 Mar 2009 Sal 02:06:18 EET

Emre bey dün Mandriva 2009 çalışan kde4 cd yi  indirdim ve arkadaşın ve benim
bilgisayarımda denedik. Benim bilgisayarda herhangi bir sorun yaşamadık gayet
iyiydi. Fakat arkadaşın yine
00:14.5 Multimedia audio controller: ATI Technologies Inc IXP SB400 AC'97
Audio Controller (rev 80)
ses kartını tanımadı. Hata girişinde de herhangi bir ilerleme olmuyor malesef.
Tabi internette gördüğümüz kadarı ile bu ses kartı sorunu çok ve çeşitli
çözüm önerileri mevcut. Fakat bizde de iyi bir ingilizce yok malesef pek
anlamıyoruz. Tavsiyesi olan diğer arkadaşlara da duyurulur. Teşekkürler