[Pardus-kullanicilari] POSTFIX

Cahit Güçlü cahitguclu at gmail.com
9 Mar 2009 Pzt 23:47:12 EET

Postfix hiç kullanmadım ama sağlıklı bir eposta sunucusu
çalıştırabilmek için bir domain ve kullandığınız ip için de
mail.domain.com gibi FQDN reverse dns kaydı olması gerekiyor. Ayrıca
örneğin hotmail adreslerine eposta gönderebilmek için SPF kaydı da
oluşturmanız gerekiyor (DNS sunucuda). Eğer sadece test için
kuracaksanız tabii bunlara gerek olmayabilir.