[Pardus-kullanicilari] ekran kararması

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
7 Mar 2009 Cmt 22:19:02 EET

Bilgisayarınızda yeni oluşturulmuş boyutu çok büyük olan (1 Gb'den büyük
mesela) olan dosyalar mevcut mu? Buna benzer bir sorun bende yaşamıştım.
Benim sorunumda bir günlük dosyası taşma yaratıyordu. Sanırım bir şeyler,bir
hata yüzünden, tekrar tekrar günlüğe yazılıyordu. Bu dosyayı bir kere silmem
işe yaradı ve sistemim ondan sonra düzgün çalışır hale geldi.

Kaan