[Pardus-kullanicilari] Pardus Klavye Problemi (Zirve Muhasebe programı Terminal Server üzerindeyken)

Veli Kabayel kabayel at gmail.com
7 Mar 2009 Cmt 16:46:47 EET

Server 2003 e Pardustan terminal bağlantı ile bağlandığımda ben sorun
yaşamıyorum

size bağlanırken Klavye sürücüsünü soruyor zaten.
Server 2003 e bağlandığınızda Server 2003 uzerinde Denetim Masası >
Bölgesel ayarlar ve dil seceneklerinden > Türkiye yi seçip
denermisiniz. Sunucu tarafında bölgesel ayarlarda bir probleminiz
olabilir. Numara tuşlarında taradında ki işlem virgül ise kuruş
yazamazsınız kuruş hanesi birçok yazılımda nokta dan sonradır. siz
numlok tarafındaki işareti kullandığınızda virgül karakterimi atıyor
nokta karakterimi
Veli Kabayel