[Pardus-kullanicilari] nvidia ekran kartı

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
7 Mar 2009 Cmt 15:51:16 EET

On Sat, 7 Mar 2009 12:17:13 +0200
RECEP TUNÇ <retunc at hotmail.com> wrote:

> Ekran kartım ( nVidia GeForce 6150 LE ) Tasma yönergelerini
> izlediğimde aşağıdaki bilgilere....
>
>  [ Daha iyi performans alabilmek için donanım üreticisinin sunduğu
> nvidia sürücüsünü kullanmak isteyebilirsiniz. Kullanmak için
> nvidia-drivers177 paketini kurup daha sonra ekran kartı ayarlarından
> nvidia/nvidia-drivers177 sürücüsünü seçmelisiniz.]
>
> Oradan da ilgili paketi seçip işaretleyip, kuruyorum... Pc yi kapatıp
> açtığımda EKRAN KAPKARA .. Bu ekran kartını nasıl sorunsuz
> tanıtabilirim..4. kez bütün pardusu yeniden yüklemek istemiyorum.
> YARDIM LÜTFEN

 nasıl sorunsuz tanıtılır bilmiyorum ama ekranı kullanılabilir hale
getirmek için bilgisayar açılırken Grub ekranında (ilk Pardusla ilgili
birşeyler gördüğünüz, kernel seçimi yapıp açılış seçeneklerini
değiştirebildiğiniz yer) F4 tuşu ile grafik modunu tekrar tanı olarak
işaretleyin. Bilgisayar açılınca yine kara ekran görürseniz
bilgisayarınızı baştan başlatın ve yine aynı yerde grafik modunu
güvenli kip (vesa) olarak işaretleyin. Görüntü güzel olmayacak ama en
azından görüntü yöneticisine girip ekran kartı sürücüsünü nvidia dan nv
ye geri alabileceksiniz. Tekrar bilgisayarınızı baştan başlatınca eski
haline dönmesi gerekiyor.