[Pardus-kullanicilari] An unrecoverable processor error has been encountered

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
6 Mar 2009 Cum 08:02:18 EET

İsmail Bey merhaba,
"hatanın direkt olarak ondan geleceğini düşünmeyin" demişsiniz ancak ben
söylediğinizin aksini düşünüyorum. Ben de Pardus'la (hatta Linux'la) yeni
tanıştım. Haziran 2008'de geçtim Linux'a. Daha önce denemelerim olmuş ve hep
hüsranla sonuçlanmıştı. İlk Pardus'la sevdim Linux'u (2007.2). Herneyse...
Ben de aynen Pardus'u sizin gibi M$ Virtual PC üzerine kurmayı denedim. Bende
bir değil birkaç farklı hata verdi. Bir türlü kuramadım. VPC üzerinde de
Windows kurulu idi. İnternete oradan giriyordum. Gerçek makineme zarar
gelmesinden korkuyordum. Daha sonra WMware ile denedim ve sorunsuz kuruldu (o
zaman virtualbox'tan haberim yoktu). Daha sonra Pardus'un win ile birlikte
çalıştığını öğrenince sanal makineyi kaldırıp küçük bir bölüme Pardus'u
kurdum. Daha sonra Pardus altında sanal makineye win kurdum. Şimdi artık
winin W'si kalmadı onu da sildim.
İkinci bir bilgisayara gerek yok. Bence sanal makinelerle falan hiç
uğraşmayın. 20 GB kadar bir alan ayırıp, winin yanına kurun Pardus'u. Win
kısmını hiç bozmadan çalışacaktır.
Kolay gelsin.