[Pardus-kullanicilari] An unrecoverable processor error has been encountered

İsmail Yıldırım info at ismailyildirim.com.tr
6 Mar 2009 Cum 01:33:50 EET

Merhaba; öncelikle aranıza daha yeni katıldığımı bildirerek hepinize selam
ederim. Ftp adresinizden

Pardus-2008.2-Canis-aureus-International isimli imaj dosyanızı indirdim ve
cd ye çektim. Evde ikinci bir bilgisayarım olmadığında virtual pc 2007
programını kurdum ve gerekli boot ayarlarını yaptıktan sonra sistemi
başlattım. Sistem gelen ilk ekranda sonra pardus u kurma komutu verdiğimizde
şöyle bir hata veriyor : An unrecoverable processor error has been
encountered - The virtual machine reset now. Araştırdım benden öncede bu
hatayı alan dostlarımız olmuş sizlerde yardımcı olmaya çalışmışsınız ancak
sorularınıza gerekli cevapları alamdığınızdan konu kapanıp gitmiş. Şimdi
sizlerden rica ediyorum bana bu konuda yardımcı olun. İnanın Pardus'u kurup
kullanmayı çok istiyorum. Ayrıca virtual pc ile yeni tanışmaıyorum onda baya
tecübelerim var onun için hatanın direkt olarak ondan geleceğini düşünmeyin.
Yardımlarınız bekliyor, saygılar sunuyorum.

İsmail Yıldırım

Bilgisayar Teknik Servisi & Web Tasarım Hizmetleri

Tel: 0542 719 58 79

http://www.ismailyildirim.com.tr <http://www.ismailyildirim.com.tr/>

ismlogo20009