[Pardus-kullanicilari] home klasörü

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
4 Mar 2009 Çar 19:36:43 EET

2009/3/4 Veli Kabayel <kabayel at gmail.com>

> denemek icin tekrar kurdum
> root u bicimlendirdim
> home dizini olarak ta daha onceki home olarak ayırdıgım disk alanını
> sectim uygula dedim
> kurulumu yaptım fakat kurulumdan sonra yine home dizini root ta

Eger bundan eminseniz bu bir hatadir. Hata raporu girmek gerekir. Acilistan
sonra

mount

komutu verip, ne nereye baglanmis gorebilirsiniz, fstab dosyasinin iceri de
onemli, HOME partition'iniza bir gosterge var mi bakmak lazim.

Bu arada, HOME dizinini bagladigini varsaysak bile, biraktiginiz gibi bir
sistem bulabilmek icin, kurulumda kullanicilari ayni isim ve ayni sira ile
yaratmaniz gerekir.  Yani emre kullanicisi 1000 kullanici numarasina
sahipse, gene ayni numarayi alabilmesi icin bu sart.

Emre